پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

۸۶ روستای واقع در مناطق کوهستانی و سردسیر استان اردبیل تا پایان ۹۹ به شبکه گازرسانی کشور متصل می‌شود.

گازرساني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های گازرسانی روستایی استان گفت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به این روستاها با وجود برودت هوا و نامساعد بودن شرایط جوی با سرعت در حال انجام است.

سردار اسماعیلی با اشاره به برخورداری ۹۵ درصدی از خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی لوله‌کشی شده افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا، میزان برخورداری خانوارهای روستایی از گاز طبیعی به ۹۸ درصد می‌رسد.

وی اضافه کرد: مسئولان استان در تحقق استان سبز در حوزه گازرسانی عزم جدی دارند و با اجرا و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، به زودی استان اردبیل در ردیف استان‌های سبز گازرسانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به نصب هشت هزار علمک، ۱۵ هزار مورد اشتراک‌پذیری و اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری جدید گاز در استان اردبیل طی سال جاری بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۳۰ هزار خانوار روستایی این استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

هم اکنون همه ۲۹ شهر استان به شبکه گاز لوله‌کشی کشور متصل بوده و میزان پوشش گاز شهری در استان اردبیل ۱۰۰ درصد جمعیت شهرنشین است. تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان اردبیل بعد از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۹۱۵ روستا بوده است.

کد خبر 559331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha